zavřít
Slovenská republika Slovenská republika
Venira
O nákupu
Kontakt
Venira - logo
Komplexná starostlivosť o krásu a zdravie
Články

Ako na lepší spánok?

9. 2. 2021

Ak je niečo, čo sa by ste v rámci vášho zdravia nemali podceňovať, je to práve spánok. Ten je kľúčový pre správne fyzické a psychické funkcie tela. Spánok je pre telo doslova nenahraditeľným. Ovplyvňuje snáď všetky telesné funkcie, či už to je mozog, svaly, fyzická zdatnosť, pamäť, energie atď. Nedostatkom spánku dochádza k závažným zdravotným problémom.

 

Akým treba? Dlhodobý nedostatok spánku má na svedomí:

 

  • Kardiovaskulárne ochorenia
  • Hlad
  • Cukrovka
  • Horšie reflexy

Z tých bežnejších každodenných symptómov to potom môžu byť tieto:

Horšie pamäť - Zlý a nepravidelný spánok negatívne ovplyvňuje kognitívne schopnosti a pamäť. Stačí k tomu pár prebdených nocí. Našťastie má mozog a jeho funkcie schopnosť sa vrátiť späť do normálu. Opakované vystavovanie týmto situáciám rozhodne vášmu mozgu neprospieva.

Zlá nálada - Nedostatočný spánok môže viesť k vzniku úzkosťou, depresiou a zlej nálade. Tieto problémy sa nemusia prejaviť okamžite, ale v dlhodobom horizonte, kedy by ste svojmu telu nedopřávali dostatočný spánok, je tu určité riziko psychických problémov.

Pleť - Dlhodobým nedostatočným spánkom si tvoríte skoršie vrásky. Presne tak. Okrem vrások to ale môžu byť aj iné kožné problémy. Spánková deprivácia má väčší dopad pre vašu pokožku a pleť, než si myslíte.

Zpomalenější metabolizmus - S nedostatkom spánku môže prísť aj zvýšená chuť do jedla. To však nie je všetko. Nekvalitným spánkom sa tiež zvyšuje riziko spomalenia metabolizmu. Doprajte telu dostatočný spánok a ono sa vám odvďačí v podobe správneho fungovania metabolizmu.

Horšie obranyschopnosť - Áno, aj po jedinej nevyspaté noci môže byť vaša prirodzená obranyschopnosť narušená. Je tu väčšie riziko nákazy nachladnutím alebo iným vírusovým ochorením. Zároveň sa znižuje aj vaša fyzická výkonnosť a zdatnosť. S kvalitným spánkom máte aj dostatočné množstvo energie pre celodenné fungovania.

 

Popis obrázku

 

Čo robiť pre lepší spánok?

 

  • Viac ako hodinu pred spánkom sa nevystavujte intenzívnemu svetlu
  • Pred spaním si zapáľte sviečku alebo použite relaxačné vône
  • meditujte
  • Pokúste sa znížiť množstvo hluku
  • Snažte sa byť cez deň aktívny
  • Necvičte tesne pred spaním
  • V miestnosti kde spíte by mala byť tma, ticho a čerstvý vzduch

 

Čo odporúčame my?

Pre lepší spánok odporúčame užívať Venira zmes pre kvalitnejší spánok. Je to prírodný produkt a obsahuje zmes látok, ktoré prispievajú k zdravému spánku a k celkovo lepšej kvalite spánku. Drink má sladkú príchuť višní. Venire zmes pre kvalitnejší spánok je jedinečný drink, ktorý rozpustíte vo vode a vypijete. Stačí jedna odmerka pred spaním. Chutí sladko po višniach a neobsahuje žiadny cukor, len sladidlo.

 

Zmes pre kvalitnejší spánok:

- skracuje dĺžku zaspávanie na minimum

- prehlbuje spánok a zvyšuje jeho vplyv na telesnú regeneráciu

- predlžuje a skvalitňuje najhlbšie fázy spánku

 

Popis obrázkuPopis obrázku

 

Mohlo by se vám líbit

Ste tehotná? A viete, čo svojmu telu dopriať?
Ste tehotná? A viete, čo svojmu telu dopriať?
2. 8. 2021
Poďme sa opaľovať!
Poďme sa opaľovať!
26. 7. 2021
Povedzte tukovým bunkám NIE!
Povedzte tukovým bunkám NIE!
11. 7. 2021
Sledujte nás
Nech Vám neunikne ďalší článok

Veniraofficial.sk | © 2021